Wynajem nieruchomości krok po kroku

Krok 1: Kontakt naszego doradcy

Wiemy, że najważniejszą rzeczą w wynajmie nieruchomości jest udzielanie profesjonalnych i szybkich odpowiedzi na zapytania Klientów, dlatego staramy się, aby od momentu zgłoszenia nieruchomości do kontaktu ze strony naszego doradcy nie minęło więcej niż 24 godziny.

Krok 2: Wybór agencji MAXON

Wybór agencji reprezentującej właściciela nigdy nie jest prostą decyzją. Aby dokonać właściwego wyboru, należy dokładnie sprawdzić agencję – jej doświadczenie, opinie Klientów oraz zakres oferowanych usług. To właśnie te czynniki bezpośrednio przełożą się na czas, w jakim dojdzie do transakcji.

Krok 3: Przygotowanie nieruchomości

Wynajem nieruchomości to nie tylko dokumenty, ale przede wszystkim odpowiednie przygotowanie jej od strony wizualnej. Opierając się na naszym wieloletnim doświadczeniu, służymy pomocą w określeniu elementów, na które zwracają uwagę potencjalni najemcy. Wspólnie zdecydujemy, czy nieruchomość należy odświeżyć, czy też pomocne będzie tylko dokonanie niewielkich zmian lub wprowadzenie drobiazgów, które podniosą jej walory estetyczne.

Krok 4: Marketing nieruchomości

Z informacją o nieruchomości należy sprawnie dotrzeć  do jak największej liczby potencjalnych Klientów. Obecnie najszybszym źródłem informacji jest Internet i wyszukiwarka Google. Doskonale zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego prowadzimy szeroko zakrojone działania reklamowe, wykorzystując do tego google.pl.  

Podpisując z nami umowę kompleksową, otrzymują Państwo konkretny plan działań marketingowych. Gwarantujemy m.in. profesjonalną sesję fotograficzną, baner, prezentację i wyróżnienie oferty na naszej stronie www oraz w 30 innych serwisach internetowych związanych z nieruchomościami.

Krok 5: Prezentacja nieruchomości

Odpowiadanie na te same pytania potencjalnych Klientów, prezentowanie nieruchomości – to wszystko możesz powierzyć naszemu konsultantowi. Dzięki umowie kompleksowej zyskujesz pewność, że pozna on wszystkie atuty i ewentualne wady nieruchomości, a potem będzie potrafił odpowiednio zaprezentować ją potencjalnym Klientom.

Krok 6: Negocjacje warunków umowy

Negocjacje są jednym z najtrudniejszych etapów w całym procesie sprzedaży. Dołożymy wszelkich starań, aby możliwe jak najszybciej wynająć nieruchomość na warunkach, które będą satysfakcjonowały obie strony.

Krok 7: Podpisanie umowy

Podpisanie umowy stanowi zwieńczenie całego procesu. Dedykowany konsultant przygotowuje wszystkie niezbędne dokumenty, dzięki którym podpisanie umowy przebiega sprawnie i zabezpiecza interesy obu stron.

Krok 8: Przekazanie oferty

Ta czynność ma już charakter symboliczny. Wydanie nieruchomości polega na przekazaniu kluczy, upewnieniu się, czy pozostające na stanie wyposażenie jest zgodne z warunkami przygotowanego wcześniej protokołu wyposażenia oraz na spisaniu stanu liczników, co będzie przydatne przy rozliczeniach z dostawcami mediów. Nasi konsultanci pomogą Państwu w przygotowaniu wszystkich tych protokołów.